Najczęściej zadawane pytania

1. Jak długo działa firma IPCOM-Group?

Firma IPCOM-Group działa nieprzerwanie od 2003 roku. Początkowo specjalizowaliśmy się w produkcji wyposażenia telekomunikacyjnego, a z czasem rozszerzyliśmy ofertę o metalowe meble. Na rynek europejski weszliśmy w 2022 roku.

2. Czy można kupić produkty detalicznie?

Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż hurtową. Minimalna ilość zamówienia zależy od rodzaju produktu. Szczegóły można ustalić bezpośrednio z naszym doradcą handlowym.

3. Jakie są terminy realizacji zamówień?

Standardowy czas produkcji wynosi zazwyczaj 4–6 tygodni. W przypadku bardziej złożonych wyrobów, bardzo dużych partii lub konieczności zakupu specjalnych komponentów, terminy są ustalane indywidualnie i zapisane w umowie z klientem.

4. Jakie wyroby realizujecie na indywidualne zamówienie?

Wszystkie produkty z naszych katalogów można zamówić z uwzględnieniem indywidualnych preferencji dotyczących koloru, wymiarów czy rodzaju zastosowanej armatury. Oferujemy również możliwość wykonania wyrobów podobnych do naszej specjalizacji – na podstawie dostarczonej specyfikacji lub projektu klienta.

5. Czy przygotowujecie bezpłatną ofertę handlową?

Tak, po ustaleniu rodzaju produktu oraz ilości, przygotowujemy bezpłatną ofertę handlową z uwzględnieniem rabatów hurtowych i kosztów dostawy.

6. Jakie są warunki płatności?

Pobieramy 30-50% zaliczki przed rozpoczęciem produkcji. Pozostałą kwotę klient opłaca po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru.

7. Czy oferujecie możliwość płatności z odroczonym terminem?

Nie, nie prowadzimy sprzedaży z odroczonym terminem płatności.

8. Czy wystawiacie fakturę?

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę.

9. Do jakich krajów można zamówić dostawę?

Dostarczamy nasze produkty na terenie całej Unii Europejskiej oraz do krajów sąsiadujących z UE. Realizujemy również dostawy do USA, Kanady, Meksyku, krajów Afryki i Azji – przy zamówieniach od pełnego kontenera.

10. Ile trwa dostawa?

Średni czas dostawy wynosi 3–7 dni roboczych. W przypadku transportu morskiego termin należy uzgodnić z naszym doradcą.

11. Jak złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie:
– telefonicznie lub mailowo (dane w zakładce „Kontakt”),
– przez formularz „Zapytaj o cenę” na stronie,
– na WhatsAppie (ikona w prawym dolnym rogu strony).